Kompanija Amazon dala se u potragu za influenserima na društvenim mrežama kako bi pojačala prodaju svoje odeće, prenosi CNN.
Oni su, naime, lansirali svoju prvu modnu kolekciju koju je osmislio influenser Paolo Alberdi, stilista sa milion sledbenika na Instagramu. Kolekciju čine haljine, bluze i drugi odevni predmeti, koji će biti dostupni za kupovinu samo preko Amazon aplikacije i na veb stranici i to svega 30 sati.
Brend Supreme pionir ima posebnu taktiku za prodaju, koja podrazumeva da izdaje ograničen broj komada odeće jednom nedeljno umesto novih kolekcija svake sezone.
Amazon, takođe, ima još jednu novinu pod nazivom Stile Snap, koja koristi prepoznavanje fotografija i duboko učenje, kako bi identifikovala odevni predmet s fotografije koju korisnik šalje. Zatim preporučuje slične proizvode na Amazonu.
Ovaj tehnološki gigant poslednjih godina ulaže mnogo u modu, uključujući i lansiranje sopstvenih brendova odeće i obuće i Echo Look, koji koristi kamere da bi korisnicima preporučio šta da obuku tog dana.