Er Srbija, srpski nacionalni avio-prevoznik i Turkiš erlajnz, nacionalna avio-kompanija Turske, proširili su postojeći kod-šer ugovor, postavljanjem oznake za let (marketing koda) na dodatne destinacije u okviru saobraćajnih mreža partnera.
Unapređenje saradnje će putnicima obe kompanije obezbediti više mogućnosti za putovanja preko matičnih aerodroma Er Srbije i Turkiš erlajnza, navodi se u saopštenju kompanije.
Dva avio-prevoznika trenutno imaju sopstvenu oznaku za let na letovima drugog partnera na relaciji Beograd-Istanbul. Unapređenjem partnerstva, Er Srbija će svoj marketing kod postaviti na letove Turkiš erlajnza za Odesu, Kijev, Kairo, Aman i Tel Aviv preko Istanbula, kao i na lokalne letove ka destinacijama u Turskoj, kao što su Izmir, Antalija, Bodrum, Ankara, Gazipaša, Adana, Dalaman, Gaziantep, Kajseri, Konija i Trabzon. Turkiš erlajnz će svoj marketing kod dodati na letove Er Srbije za Banjaluku i Tivat preko Beograda.
“Sa avio-kompanijom Turkiš erlajnz već imamo uspešnu saradnju. Raduje nas što ćemo proširenjem naših međusobnih poslovnih odnosa dodatno doprineti unapređenju i jačanju kulturnih i ekonomskih veza između naših zemalja. Drago nam je što ćemo biti u prilici da putnicima obe kompanije obezbedimo još atraktivniju ponudu za putovanja”, izjavio je Jirži Marek, direktor komercijale i strategije u Er Srbiji.
Zahvaljujući proširenom kod-šer sporazumu, putnici će imati mogućnost da kupe kartu sa kodom jednog prevoznika kada započinju putovanje iz Beograda ili Istanbula do navedenih odredišta, što će im dodatno olakšati putovanje.
Er Srbija trenutno ima 48 sporazuma o partnerstvu, zahvaljujući kojima nudi razgranatu globalnu mrežu destinacija, pored svojih redovnih linija. Karte za dodatne kod-šer letove već su u prodaji, dodaje se u saopštenju.