Kompanija Mtel, ćerka firma Telekoma Srbije, za četiri meseca komercijalnog poslovanja u Severnoj Makedoniji ima preko 4.000 korisnika usluga satelitske televizije, a planira da u drugom kvartalu ove godine svojim korisnicima ponudi i usluge mobilne telefonije i interneta, najavio je danas u Skoplju direktor Mtela Marko Lopičić, nakon sustreta sa predsednikom Privredne komore Srbije (PKS) Markom Čadežom. Čadež je ocenio da je Mtel jedan od najboljih proizvoda Otvorenog Balkana.
„Kompanija Telekom koja je zaista fantastična u celom regionu je upravo započela svoj put u Severnoj Makedoniji kada je inicijativa Otvoreni Balkan lansirala u junu prošle godine kada su premijeri Zaev i Rama i predsednik Vučić upravo ovde u Skoplju lansirali tu ideju“, rekao je Čadež.
Dodao je da ga posebno raduje to što će uskoro posao Mtela da se širi na usluge mobilne telefonije. „To je ono što treba celom regionu i Otvorenom Balkanu. I jesmo jedno veliko tržište i zajedno radimo i pravimo profit“, rekao je predsednik PKS-a.
Čadež je zahvalio kolegama iz Privredne komore Severne Makedonije na saradnji i čestitao im što su u Mtelu dobili novog člana.
„Korisnici su nas prepoznali kao operatera koji je na tržište Makedonije doneo najekskluzivnije televizijske sadržaje i to najbolji sport kroz Arena sport kanale, serijski i filmski program kroz Superstar kanale, muzički program kroz Toksik kanale, a u našoj ponudi nalaze se i regionalni i nacionalni sadržaji“, rekao je Marko Lopičić.
Dodao je da se planira da u narednom kvartalu Mtel uđe na tržište mobilne mreže kroz integrisana rešnje televizije, interneta i mobilne telefonije, čime će ponuda biti zaokružena.
Lopičić je istakao da je inicijativa Otvoreni Balkan došla u pravom trenutku za Mtel, jer će stvoriti bolji poslovni ambijent za buduće planove kompanije.