Evropski maloprodajni lanac odevnih predmeta i opreme za kuću "Pepko" (PEPCO) planira ulazak na tržište Srbije, gde će, kako najavljuje, prve prodavnice otvoriti na jesen.
Srbija će postati trinaesto evropsko tržište na kome posluje poljska kompanija "Pepko". Ovaj lanac planira da otvori 30 prodavnica u prvoj godini rada u Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije.
U planu je da prva "Pepko" prodavnica u Srbiji bude otvorena u oktobru 2020. godine, u Beogradu, odmah nakon ulaska na italijansko tržište u septembru.
Iz kompanije navode da u ovoj fazi traže i druge pogodne lokacije širom Srbije.
Konkurs za posao u "Pepko" prodavnicama je već otvoren, a planiraju da do kraja 2020. zaposle 100 radnika.
"Pepko" je maloprodajni lanac koji u ponudi ima odeću za celu porodicu i opremu za kuću po niskim cenama.
Ima preko 2000 prodavnica u Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a u septembru otvara prve prodavnice i u Italiji.
Ovaj brend je nastao 2004. godine u Poljskoj.
"Veoma smo srećni što ulazimo na srpsko tržište i jačamo prisustvo u Adria regionu nakon što smo otvorili prodavnice na hrvatskom i slovenačkom tržištu", izjavio je Marcin Stanko, direktor operacija za centralnu i istočnu Evropu u "Pepku", koji je uveren da će njihovi proizvodi privući pažnju i zadovoljiti potrebe stanovnika Srbije.