Tražimo kvalifikovanu i iskusnu osobu za poziciju pomoćnika u kancelariji generalnog direktora. Ova pozicija zahteva visok stepen profesionalizma i organizacionih sposobnosti, kao i sposobnost efikasnog upravljanja važnim administrativnim i sekretarskim zadacima


Ključne odgovornosti:

  • Organizovanje sastanaka i poslovnih putovanja, uključujući kreiranje dnevnih redova, planiranje putovanja i detalje protokola.
  • Upravljanje internom i eksternom komunikacijom.
  • Obezbeđivanje tačnosti i pravovremenosti pruženih informacija.
  • Obavljanje sekretarskih poslova u kancelariji generalnog direktora.
  • Distribucija pošte i drugih dokumenata.
  • Primena svih usvojenih pravila i procedura.
  • Obavljanje drugih zadataka po nalogu neposrednog menadžera.


Kvalifikacije:

  • Visoko obrazovanje: Diploma iz ekonomije ili ekvivalentna diploma u poslovnoj administraciji, menadžmentu ili srodnim disciplinama.
  • Iskustvo: Najmanje 5 godina iskustva na sličnoj poziciji, uključujući rad u kancelariji generalnog direktora ili na administrativnoj poziciji sa sličnim odgovornostima.


Vjestine i sposobnosti:

  • Visoko obrazovanje: Diploma iz ekonomije ili ekvivalentna diploma u poslovnoj administraciji, menadžmentu ili srodnim disciplinama.
  • Iskustvo: Najmanje 5 godina iskustva na sličnoj poziciji, uključujući rad u kancelariji generalnog direktora ili na administrativnoj poziciji sa sličnim odgovornostima.
  • Kandidat mora imati visok nivo engleskog jezika i osnovnih znanja arapskog jezika za potrebe pisanja i komunikacije.


Obezbijeđeno:

  • Avionske karte u oba smijera
  • Zdravstveno osiguranje za vrijeme boravka u Libiji, shodno zakonima države Libije
  • Hrana
  • Smiještaj
  • Internet
  • Ugovor na 3 mjeseca, sa mogućnošću produžetka


Obavezan CV na engleskom jeziku I diploma o stečenom obrazovanju



Gradovi
Crna Gora - Svi gradovi

Pozicije posla

Asistent generalnog menadžera (m/ž)   1

Kategorije
  • Ekonomija i menadžment
Obrazovanje
  • Fakultet

do isteka 30 dana