Beograd, 1 izvršilac


Zadaci:

  • Obavlja sve vrste blagajničkog poslovanja ;
  • Prikupljanje gotovinskih računa, kartica, podiznje novca iz banke;
  • Vođenje tabele svakodnevnih troškova kao i troškova zaposlenih (zaduženja/razduženja;
  • Vođenje blagajničkog dnevnika;
  • Vodi evidenciju o primljenim i izdatim menicama i meničnim ovlašćenjima, kontroliše ispravnost istih i vrši njihovu registraciju u bankama;
  • Vođenje evidencije o potrošnji goriva po vozilima;
  • Vođenje računa o telefonskim računima zaposlenih i prekoračenju limita kao i o ugovornim obavezama sa mobilnim operaterom u vezi potojećih paketa i isteku ugovora;
  • Priprema dokumentaciju za prijavu/odjavu zaposlenih na obavazno PIO i zdravstveno osiguranje;
  • Sastavlja izveštaje o uplatama i isplatama sa tekućih računa i sprovodi sve neophodne finansijske procedure;
  • Vrši obračun troškova službenih putovanja u zemlji i inostranstvu, terenskog dodatka i isplatu troškova za dolazak i odlazak zaposlenih na/sa rad;
  • Vrši gotovinsku isplatu sitnih računa iz blagajne;
  • Sačinjava propisane evidencije, popunjava obrasce i overava iste ;
  • Izrađuje razne vrste dopisa, i dr;
  • Obavlja i druge poslove po nalogu šefa finansija, direktora, generalnog menadžera i izvršnog direktora;
  • U obavljanju svojih poslova ima odgovornost računopolagača u skldu sa zakonom.


Uslovi: 

  • Stručna sprema IV-VII stepen, ekonomski tehničar ili diplomirani ekonomista­;
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Poznavanje rada na računaru (MS Office, AutoCAD, Internet);
  • Vozačka dozvola B kategorije.



Gradovi
Beograd

Pozicije posla

Blagajnik – finansijski administrator (m/ž)   1

Kategorije
  • Finansije
  • Ekonomija i menadžment
  • Računovodstvo i revizija
Obrazovanje
  • Srednja škola