Kvalifikacije:

  • Srednja ili viša stručna sprema
  • Dobro poznavanje engleskog jezika (napredni nivo)
  • Poželjno znanje francuskog ili nemačkog jezika
  • Odlično poznavanje rada na računaru (MS Office, MS windows, Internet)
  • Radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima


Opis posla i zaduženja:

  • Administrativni poslovi, (slanje, prijem i razvrstavanje pošte, vođenje, ažuriranje i arhiviranje poslovne dokumentacije)
  • Saradnja sa internim i eksternim knjigovodstvom (odlazak u banku, kod knjigovodje…)
  • Komunikacija sa klijentima, dobavljačima i saradnicima
  • Tehnička organizacija poseta i prijema
  • Nabavka repromaterijala i svakodnevno praćenje/ažuriranje stanja magacina
  • Nabavka potrepština za neometano funkcionisanje firme (kancelarijski materijal, sredstva za odrzavanje higijene, papirna galanterija, voda i sl.)
  • Rad sa kurirskim službama (slanje i prijem uzoraka i priprema propratne dokumentacije)
  • Sastavljanje i slanje ponuda u dogovoru sa nadležnim,
  • Planiranje i upravljanje pojedinim aktivnostima
  • Kontrola toka pojedinih aktivnosti i izveštavanje nadležnih


Potreban nam je kandidat koji je spreman da radi u dinamičnom timu, komunikativan je, prijatan, ljubazan, ima izražene organizacione sposobnosti, poznaje poslovni bonton kao i pismeno poslovno izražavanje, predanje, precizan i odgovoran u radu.


Ukoliko posedujete navedene kvalifikacije pozivamo vas da nam pošaljete svoju biografiju.



Gradovi
Beograd

Pozicije posla

Poslovni sekretar/sekretarica   1

Kategorije
  • Ekonomija i menadžment
  • Administracija
Obrazovanje
  • Srednja škola
Status posla
  • Puno radno vreme
Smene
  • I smena
Vrline
  • Nezavisnost
  • Pažnja
  • Tolerantnost
  • Upornost
  • Komunikativnost
  • Gostoprimljiv
  • Brzina
  • Vredan
  • Organizovanost